• Kauppakeskus Arabia
  • Hämeentie 111
  • 00550 Helsinki
  • Asiakaspalvelu
  • ma-to 16:00-20:00
  • pe 14:00-18:00

Personal training tuo tehoa harjoitteluun

Yksilöllinen valmennus on loistava valinta, kun tarvitset kokonaisvaltaista opastusta sekä tehoa harjoitteluun.

Personal training valmennus auttaa saavuttamaan asettamasi tavoitteet. Henkilökohtaisen liikuntasuunnitelman lisäksi saat opastusta liikuntatekniikoista ja ravinnosta sekä muista harjoittelua edistävistä asioista.

Palveluun kuuluvat seuranta sekä säännölliset tapaamiset oman valmentajan kanssa. Keston ja tapaamistiheyden valitset sinä. Personal training -palveluja voit hyödyntää yksin tai yhdessä ystäväsi kanssa.

Säännöllinen harjoittelu tuottaa tuloksia. PT laatii halutessasi sinulle ohjelman, jossa huomioidaan sinun liikuntatavoitteesi. Harjoittelu onnistuu parhaiten, kun se on säännöllistä ja sillä on selkeä päämäärä.

Kuntoklubi Arabiumin kuntosali tarjoaa monipuolisen harjoitteluympäristön, jossa sinulla on mahdollisuus vahvistaa lihaskuntoasi erilaisilla laitteilla sekä vapailla painoilla.

Harjoittelu on helppo aikatauluttaa arkeen ja viikonloppuun. Kun aika ja paikka tulevat tutuiksi, sujuu harjoittelu mutkattomasti ja tuo pikku hiljaa omia tavoitteita lähemmäksi kunnon kohotessa.

Kuntosaliharjoittelu on mahdollista 24/7, mutta muista säännöllisyyden merkitys tavoitteen saavuttamisessa.

Jos harjoittelu ei ole sinulle tuttua ja olet ensikertalainen, neuvoo Personal training -ohjaajamme sinulle myös millaisissa varusteissa harjoittelu sujuu parhaiten.Samoin voit tarkistaa häneltä mitä voi ja kannattaa syödä ennen kuntosalille lähtemistä.

Harjoittelu on tehokasta liikuntaa, joten kuntosali kannattaa unohtaa, jos on flunssainen tai kuumeinen. Terveellinen ruokavalio ja riittävä lepo edesauttavat harjoittelun onnistumista.

Mitä on huomioitava personal training ohjauksessa?

Parhaimman opastuksen ja lopputuloksen saavutat kertomalla Pt:lle tavoitteesi,
sekä mahdolliset harjoitteluun vaikuttavat haasteet. PT:n olisi hyvä tietää mm.

  • Kuinka kauan liikut kerralla?
  • Kuinka usein (viikossa) olet valmis liikkumaan?
  • Mitä tavoittelet?
    • Painon pudotusta / nousua, notkeuden lisääntymistä, voiman lisääntymistä, kestävyyttä vai rentoutumista?
  • Milloin haluat tavoitteen olevan saavutettu?
  • Mistä pidät?
  • Mistä et pidä?
  • Mitkä asiat saattavat vaikuttaa liikuntaohjelmasi laadintaan?
  • Leikkaukset, raskaus, verenpaine, liikuntarajoitteet, ym.

Personal training ohjauksen jälkeen?

PT laatii sinulle kirjallisen ohjeen, jonka voit ottaa mukaasi. Ohjelma on hyvä pitää aina mukana kuntoklubilla.
Halutessasi laitamme ohjelman TGS-avaimelle, joka ohjaa harjoitteluasi jatkossa.

Jos ohjelmassa on jotakin jota et muista tai haluat ohjelmaan vaihdoksia, voit aina olla yhteydessä Personal Training ohjaajaan.

Ota yhteyttä ja aloita Personal training -valmennus